Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

VIRTUAL RADAR





SBS-1er (Real Time Virtual Radar)559.00EUR
ες
SBS-1er (Real Time Virtual Radar)
Επιλέξτε για μεγέθυνση



Ίδιο σε σχήμα με τον προκάτοχο του, το επίθεμα 'er' υποδηλώνει ότι το νέο ραντάρ διαθέτει ένα εσωτερικό δέκτη αεροπορικής μπάντας με επιπλέον κάλυψη της ραδιοφωνικής μπάντας των FM (76~108MHz). Οι μόνες ορατές διαφορές στο νέο ραντάρ SBS-1er είναι μια επιπλέον υποδοχή κεραίας τύπου SMA στο πίσω μέρος της συσκευής για τον υψηλής ποιότητας ενσωματωμένο δέκτη και η έλλειψη του διακόπτη τροφοδοσίας της διασύνδεσης δικτύου ( Ethernet Interface) η οποία τώρα γίνεται αυτόματα.

Στη συσκευασία περιέχεται κεραία και το λογισμικό του Virtual Radar. Το ραντάρ SBS-1er δίνει τη δυνατότητα ανίχνευσης αεροσκαφών που είναι εξοπλισμένα με το σύστημα ADS-B (Automatic Dependent Surveillance Broadcast) στην οθόνη ενός H/Y καιεπίσης αναγνωρίζει και εμφανίζει τα στοιχεία των συγκεκριμένων αεροσκαφών.

Το SBS-1er Real Time Virtual Radar μπορεί να ελέγξει αεροπλάνα που βρίσκονται σε απόσταση έως 400 χιλιόμετρα και είναι εφοδιασμένο με ειδικό software, μέσω του οποίου μπορούμε να δούμε στην οθόνη του ηλεκτρονικού μας υπολογιστή τα δεδομένα που λαμβάνουμε σε μορφή πίνακα ή σε μορφή γραφικής αναπαράστασης, ενώ παράλληλα βλέπουμε και την τρέχουσα κατάσταση εναέριας κυκλοφορίας της περιοχής που μας ενδιαφέρει.

Η σύνδεση του SBS-1er με τον ηλεκτρονικό μας υπολογιστή γίνεται μέσω θύρας USB (ο υπολογιστής μας πρέπει να υποστηρίζει USB 1.1 ή 2.0) καθώς και μέσω θύρας ETHERNET.Το software που συνοδεύει το SBS-1er έχει τέλεια συμβατότητα με τις περισσότερες εκδόσεις των windows – σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.

Ο κονέκτορας της κεραίας είναι τύπου SMA και η κεραία του SBS-1er συνοδεύεται από καλώδιο μήκους 2 περίπου μέτρων και από ανθεκτική μαγνητική βάση που θα σταθεροποιήσει την κεραία μας, εκεί που ακριβώς θέλουμε. Φυσικά εκτός από αυτή την κεραία, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και άλλες κεραίες αρκεί να είναι κατάλληλες για τους 1090MHz. Μερικές πολύ καλές εναλλακτικές λύσεις είναι οι κεραίες discone της AORDA-753G (75kHz – 3GHz), SA-7000 (30kHz – 2GHz), DA-3000 (25kHz – 2GHz), καθώς επίσης και οι: MFJ-1868 (25kHz – 1300MHz), Scanmaster D-1300 (25kHz – 1300MHz) και η Skyscan Desktop (25kHz – 2GHz).

Όπως προαναφέραμε, τα δεδομένα λήψης μεταφέρονται στην οθόνη του υπολογιστή μας και εκεί έχουμε την δυνατότητα να τα δούμε είτε σε μορφή πίνακα είτε σε μορφή γραφικής αναπαράστασης. Μερικά από τα σημαντικά στοιχεία που βλέπουμε κατά την λειτουργία του SBS-1er είναι η εξακρίβωση της ταυτότητας του αεροπλάνου, η εθνικότητα, χαρακτηριστικό κλήσης, στίγμα του αεροπλάνου, ταχύτητα εδάφους, καθώς και το ποσοστό των προσγειώσεων και των απογειώσεων.

Ο χάρτης επίσης μας δείχνει τα στίγματα και τις διαδρομές των αεροπλάνων και απεικονίζει με διαφορετικό χρώμα τις προσγειώσεις και τις απογειώσεις. Διαθέτει ζουμ με το οποίο μπορούμε να δούμε από πιο κοντά κάποιες μικρότερες περιοχές ή κάποια πιο συγκεκριμένα στοιχεία που θέλουμε να εστιάσουμε, όπως πχ ένας αερολιμένας, ενώ μας πληροφορεί για τα όρια χωρών, ακτές, waypoints, πόλεις κλπ. Όλα αυτά έχουμε την δυνατότητα να τα δούμε με μια μόνο ματιά καθώς επίσης και να ανανεώσουμε τον χάρτη, αποθηκεύοντας εύκολα τα δικά μας στοιχεία.

Τι είναι η Mode S και ADS-B;

  • Η Mode S είναι δευτερεύουσα τεχνική επιτήρησης ραντάρ (SSR: Secondary Surveillance Radar), η οποία χρησιμοποιεί τηνεπιλεκτική αναγνώριση των αεροσκαφών της παγκοσμίου εύρους διευθύνσεως 24-bit. Αυτό μας επιτρέπει το προσδιορισμό των αεροπλάνων, αφαιρώντας ταυτόχρονα οποιαδήποτε σύγχυση προκαλούν τα επικαλυπτόμενα σήματα.
  • Η Mode S λειτουργεί στην ίδια ραδιοφωνική συχνότητα (1030 – 1090 MHz) με τα συμβατικά SSR συστήματα.
  • Η Mode S χρησιμοποιεί αερομεταφερόμενους αναμεταδότες, για να μπορεί να μας δίνει ακριβή στοιχεία ύψους και προσδιορισμού του αεροπλάνου, ενώ με το ADS-B προσθέτει πληροφορίες της παγκόσμιας πλοηγήσεως, που ουσιαστικά λαμβάνονται από ένα δέκτη GPS.
  • Το στίγμα των αεροσκαφών καθώς και οι πληροφορίες προσδιορισμού, παρέχονται από τις Mode S/ADS-B και είναι διαθέσιμες τόσο από τους πιλότους όσο και από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
  • Η Mode S/ADS-B ενημερώνεται ταχύτατα και με μεγάλη ακρίβεια με όλες τις καινούργιες πληροφορίες που κυκλοφορούν, παρέχοντας έτσι τόσο στους πιλότους όσο και στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας σημαντικά στοιχεία για την ασφάλεια, την χωρητικότητα και την αποδοτικότητα. Επιπλέον αποτελεί τον πιο οικονομικό τρόπο για επιτήρηση του εναέριου χώρου, εκεί που δεν υπάρχουν ραντάρ.
  • Η αρχή της πολιτικής αεροπορίας (CCA) απαιτεί από τα αεροσκάφη να είναι εφοδιασμένα με Mode S εξοπλισμό για πτήσεις πουγίνονται στον Βρετανικό εναέριο χώρο από τον Μάρτιο του 2005 και για όλες τις κατηγορίες πτήσεων στον Παγκόσμιο εναέριο χώρο από τον Μάρτιο του 2008.


Τεχνικά χαρακτηριστικά του SBS-1er Real Time Virtual Radar

ΔΕΚΤΗΣ

  • Συχνότητα: 1090MHz
  • Ευαισθησία: -90dBm στο πίσω μέρος του κονέκτορα.
  • Κονέκτορας κεραίας: 50Ω SMA (standard με την κεραία που το συνοδεύει)

ΓΕΝΙΚΑ

  • Interface: υποστηρίζει Ethernet και USB.
  • Ένδειξη κατάστασης: ισχύς σήματος, σύνδεση USB detect και δείκτες λειτουργίας.
  • Τώρα με ενσωματωμένο δέκτη Αεροπορικής Μπάντας και Ραδιοφωνίας FM που ελέγχεται από H/Y.
  • Η ανίχνευση των αεροσκαφών που είναι εξοπλισμένα με S/ADS-B γίνεται σε πραγματικό χρόνο.
  • Αύξηση καλύτερη από 3dB σε ευαισθησία από το αρχικό SBS-1.
  • Πλήρης ενσωμάτωση των χαρτών της Google από το 2007.

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

  • Σύστημα: είναι βασισμένο πάνω στην τεχνοτροπία των ηλεκτρονικών υπολογιστών.
  • Σύνδεση σε Η/Υ γραφείου/φορητό που έχει WindowsXP ή Windows Vista
  • Απαιτήσεις: CD ROM drive, USB port, super VGA ή οθόνη υψηλότερης ανάλυσης, Ethernet port

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

  • Δέκτης: 130 x 95 x 25 (πλάτος x βάθος x ύψος)
  • Κεραία: 150mm ύψος.
  • Το ελαφρύτερο RTVR (Εικονικό Ραντάρ Πραγματικού Χρόνου), μόλις 175gr.

Περιεχόμενα συσκευασίας του SBS-1er Real Time Virtual Radar

  • SBS-1er δέκτης.
  • Καλώδιο USB μήκους 1.5 μέτρο.
  • CD με το απαραίτητο software.
  • Μαγνητική βάση για την κεραία.
  • Κεραία για τους 1090ΜΗz.
  • Ομοαξονικό καλώδιο μήκους 5 μέτρων.
  • MARC-revew