Σάββατο 3 Απριλίου 2010

YOU TUBE


Το YouTube αλλάζει εμφάνιση

Ανανεωμένο και σχεδιαστικά προσανατολισμένο να καταστήσει πιο εύχρηστο το περιβάλλον εργασίας του χρήστη και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να δουν περισσότερα βίντεο εμφανίζεται το YouTube.
Οι αλλαγές "έχουν να κάνουν με το ξεκαθάρισμα του περιεχομένου και με τη διασφάλιση ότι το περιεχόμενο λάμπει στο χώρο του" δήλωσε διευθυντικό στέλεχος του YouTube σε συνέντευξη τύπου.
Συνολικά, ο επανασχεδιασμός είναι καθαρότερο, απλούστερο και πιο εύκολο στη χρήση. Πληροφορίες σχετικά με ένα βίντεο είναι τώρα συγκεντρώνονται σε ένα μέρος, και υπάρχει ένα συνεκτικό τρόπο για να πάρετε περισσότερες λεπτομέρειες όταν το χρειάζεστε. Με αυτό τον τρόπο, εκτός πραγματικά κάτι χρήσιμο να σας, δεν φορτώνω τη σελίδα σας " είπε ο Rajaraman.
"Συνολικά ο επανασχεδιασμός είναι πιο ξεκάθαρος, απλός και εύχρηστος. Οι πληροφορίες των βίντεο συγκεντρώνονται σε ένα μέρος και όταν χρειαστεί, μπορεί κανείς να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες με σύντομο τρόπο. Με αυτόν τρόπο, εκτός κι αν κάτι είναι πραγματικά χρήσιμο, δεν φορτώνει τη σελίδα" επισήμανε ο Shiva Rajaraman.
Μία από τις πιο προφανείς αλλαγές είναι η αφαίρεση των αστεριών βαθμολογίας των χρηστών. Στη θέση τους υπάρχουν πλέον δύο κουμπιά με αντίχειρες προς τα πάνω και προς τα κάτω, με την ένδειξη “μου αρέσει” και “δεν μου αρέσει”, αντίστοιχα. Δίπλα υπάρχει ένα κουμπί για κοινοποίηση (share) του βίντεο, μέσω e-mail, Facebook κ.α. καθώς και η δυνατότητα προσθήκης σε λίστα.
"Ανακαλύψαμε ότι περισσότερα από το 90% των βίντεο, βαθμολογούνταν με πέντε αστέρια από τους χρήστες και τα περισσότερα από τα υπόλοιπα είχαν ένα αστέρι", δήλωσε ο Rajaraman.
Ένας από τους στόχους του YouTube, είναι να αυξηθεί ο χρόνος που περνάει κάθε άτομο στην ιστοσελίδα μέσω -μεταξύ άλλων- των προτεινόμενων βίντεο στη δεξιά στήλη. "Τώρα επιλέγουμε πιο έξυπνα τα επόμενα βίντεο που προτείνουμε, με βάση την αξιολόγηση που δίνει ο χρήστης στο πρώτο" τόνισε ο Rajaraman.
Η σχεδιαστικά νέα σελίδα περιλαμβάνει τώρα στο πάνω μέρος του κάθε βίντεο το κουμπί “subscribe” για ενημέρωση των βίντεο που προέρχονται από το ίδιο κανάλι (χρήστη). "Ανακαλύψαμε ότι ο κόσμος προτιμά να ρίχνει μια γρήγορη ματιά στα βίντεο που έχουν δημιουργήσει οι χρήστες, πριν γίνουν συνδρομητές του καναλιού τους" δήλωσε ο Rajaraman.
enet/ M.A.R.C-review